“Berikan kekuatan pada ku untuk berdakwah di media sosial dan dunia realiti ini..”, PU Amin

Setelah hampir berapa lama menjalani umrah di kota suci Mekah, Pencetus Ummah Amin ada berkongsi luahan hatinya di Instagram.

Menerusi kapsyennya di Instagram, dia memohon kekuatan dari Allah untuk mempermudahkannya berdakwah di media sosial.

Perasaan macam ni paling tak best sekali . Perasaan rindu dan berat hati nak tinggalkan Kota Mekah . Kota ketenangan . Kota penuh pengajaran . Aku syukur Ya Allah ! Terima Kasih banyak Ya Allah ! Dengan rahmat dan kasih sayang mu , aku dapat kesini , aku dapat baca doa doa kawan kawan , kenalan dan doa doa yang dikirimkan pada ku ini..
.
Ya Allah berikan kekuatan pada ku untuk berdakwah di media sosial dan dunia realiti ini Ya Allah ! Hidupkan semangat dan tenaga aku untuk mengajak manusia agar taat dan kasih kan mu Ya Allah!..
.
Ya Allah ! Kau makbulkan doa doa yang aku baca di sana Ya Allah ! Moga ada masa dan peluang untuk hadir lagi ke rumah mu yang agung ini Ya Allah ! Saya selalu doakan kalian semua akan dipercepatkan untuk hadir melihat , menatap Kaabah . Aaminnn Ya Rabbal Aalamin… 😭😭😭❤️”, tulisnya. 

 

 

View this post on Instagram

 

Perasaan macam ni paling tak best sekali . Perasaan rindu dan berat hati nak tinggalkan Kota Mekah . Kota ketenangan . Kota penuh pengajaran . Aku syukur Ya Allah ! Terima Kasih banyak Ya Allah ! Dengan rahmat dan kasih sayang mu , aku dapat kesini , aku dapat baca doa doa kawan kawan , kenalan dan doa doa yang dikirimkan pada ku ini.. . Ya Allah berikan kekuatan pada ku untuk berdakwah di media sosial dan dunia realiti ini Ya Allah ! Hidupkan semangat dan tenaga aku untuk mengajak manusia agar taat dan kasih kan mu Ya Allah!.. . Ya Allah ! Kau makbulkan doa doa yang aku baca di sana Ya Allah ! Moga ada masa dan peluang untuk hadir lagi ke rumah mu yang agung ini Ya Allah ! Saya selalu doakan kalian semua akan dipercepatkan untuk hadir melihat , menatap Kaabah . Aaminnn Ya Rabbal Aalamin… 😭😭😭❤️

A post shared by PU Amin (@pencetusummah_amin) on

Menerusi ruangan komen, peminat serta rakan artis turut mendoakan agar permintaannya itu diperkenankan.

Sumber: Instagram PU Amin

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*